Konsulentydelser

Skriftlig kommunikation til kunder, forretningsforbindelser, presse og andre, så den fremstår direkte og professionel. Også på sociale medier.

Rådgivning om hvordan dine henvendelser modtages i medierne samt tips og tricks til at få dit budskab ud til så mange som muligt.

Hjælp til at forebygge irriterende klagesager og hjælp til at håndtere og minimere skaderne, hvis de er opstået. For selv om du ikke har gjort noget forkert, kræver det håndelag, rutine og erfaring at svare klageren, så en misforståelse eller et uheld ikke vokser sig stort og ubehageligt.

Strategi ift. at komme helskindet igennem en krise og ud på den anden side med færrest mulige skrammer.

Sparet tid og besvær for dig, der er vant til selv at håndtere kommunikationen, og som synes, det går udmærket – men som ikke desto mindre kunne bruge tiden mere hensigtsmæssigt.

Fornuftige priser – dem taler vi om. Kontakt mig for et uforpligtende tilbud.